.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکان اسکان رایگان فرهنگیان کشور در مدارس مازندران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در مدارس مازندران امکان اسکان رایگان به فرهنگیان کشور وجود دارد.

به گزارش شمال نيوز، عبدالوحید فیاضی در گردهمایی مدیران مدارس ناحیه یک ساری اظهار داشت: مرحله اول این آزمون هفتم خرداد ماه 89 توسط مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.
وی به کمبود معلم در مقطع ابتدایی اشاره کرد و افزود: تجدید بازنشستگی 30 سال به بالا فقط برای معلمان دوره ابتدایی و فنی و حرفه ای مجاز است و بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان جز در موارد خاص پذیرفته نمی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: خرید خدمات آموزشی جز در فنی و حرفه ای ممنوع است.

فیاضی اهمیت آموزش و پرورش را وابسته به وجود دانش آموز و معلم دانست و گفت: تمامی امکانات رفاهی باید در چارچوب قانون و به طور مساوی میان معلمان تقسیم شود.

وی گفت: تابستان امسال تمامی مدارس این اداره کل بدون دریافت وجه نقد در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار می گیرد.

فیاضی با بیان اینکه دانش آموزان نیازمند تحرک در فضای باز هستند، افزود: سیاست جدید وزارت آموزش و پرورش احداث دارالقرآن ، پژوهشسرا و سالن های ورزشی در فضای مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از به کارگیری 20 هزار مربی ورزش با رویکرد جدید خبر داد و گفت: ورزشهای پایه همانند شنا، دو و میدانی، ژیمناستیک و ورزش های صبحگاهی باید در مدارس اجرایی شود.

وی با بیان اینکه از سال آینده پیش دبستانی به بخش غیر دولتی واگذار می شود، بیان کرد: از سال آینده مقطع پیش دانشگاهی حذف و مقطع ابتدایی در شش پایه دایر خواهد شد و سال چهارم دبیرستان هم برای افرادی که قصد ورود به دانشگاه را دارند راه اندازی می شود.

فیاضی افزود : امسال برای نخستین بار ثبت نام دانش آموزان و پرداخت حقوق فرهنگیان با کد ملی و به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه از سال آینده آموزش های ضمن خدمت فرهنگیان تا قبل از مهر ماه برگزار می شود، گفت: از اول اردیبهشت شاغلین و به تدریج بازنشستگان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می گیرند.

وی بر تجمیع مدارس کم جمعیت تاکید کرد و گفت: بدنبال افزایش مدارس خاصی در شهرستان ها و مناطق نیستیم.

فیاضی خواستار نظارت بیشتر و دقیق تر مدیران بر عملکرد مدارس غیردولتی ، آموزشگاه های علمی آزاد و آموزش از راه دور شد و گفت: فعالیت شرکت های خصوصی باید شفاف و بر اساس قانون کار باشد و در توزیع شیر و سلامت آن نیز باید توجه بیشتری صورت گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.